26 Ağustos 2012 Pazar

Electrolux ZB 2902 Ergorapido Şarjlı Süpürge İncelemesi

Şarjlı el süpürgem vadesini doldurunca yeni bir şarjlı el süpürgesi arayışına geçmiştim. Bu sırada "dikey şarjlı süpürge" kategorisindeki Electrolux ZB 2902 Ergorapido Şarjlı süprügeye denk geldim. Ürünün en işlevsel yanı, şarjlı el süpürgesi olarak kullanımının yanında normal dikey süpürge olarak da kullanılabilmesi ve bunu kablosuz olarak yapabilmesi.

Tam dolu şarjla kullanım süresi ortalama 20 dakika falan, yani bu ürünü alıp normal elektrikli süpürgeler gibi evi temizleyebileceğinizi falan sanmayın. Ürünün kullanım amacı belli, kısa süreli temizlik. Özellikle ev hanımları için bence başarılı bir tasarım. İstediğiniz zaman el süpürgesi olarak kullanma rahatlığınız var, ayrıca çabuk temizlik gerektiren durumlarda kablo ile uğraşmayacak olmanız da cabası. Ayrıca dikey süpürge olarak çalışır durumda iken tabana değen kısımda ledler kullanılmış ve bu sayede süpürdüğünüz yeri işinize yarayacak derecede aydınlatıyor, bu özellikle mutfakta ışığın az temaz ettiği noktalarda çok işe yarıyor. Ürünü şarj eden mekanizma aynı zamanda ürünün dikey durmasını sağlıyor, böylece ürünü "bir yere mi yaslasam şuraya buraya mı koysam" derdiniz, yok istediğiniz tarafa özgürce götürüp koyabilirsiniz. El süpürgesi olarak kullanmak istediğinizde takabileceğiniz 2 tane uç geliyor, genellikle uzun olanı tercih ediyorsunuz zaten, bu sayede koltuk arası gibi yerleri süpürme şansınız oluyor. Diğer uç, ucunda fırçaları olan bir tasarım. Aklıma gelmişken ürün şarj oluyorken resimden de görebileceğiniz şarj ledi mavi olarak yanıyor ve tamamen şarj olduğunda sönüyor, zaten ürünü diğer şarjlı el süpürgelerinde olduğu gibi sürekli elektriğe bağlı tutuyorsunuz, bu özellik zaten hepsinde standart.

Kısacası Electrolux ZB 2902 Ergorapido, eve aldığım ve memnun kaldığım ürünlerin başında geliyor. Fazla uzatmadan resimleri de ekleyip bu ürün incelememi de sonlandırıyorum. Sorunuz olursa aşağıdaki yorumlar kısmından yazmanız durumunda cevaplayabilirim.

ÖNEMLİ GÜNCELLEME: Aldıgım tarihten itibaren 2 sene geçmiş (Ekin 2014) ve pilin değişmesi gerektiği artık aşikâr hâle gelince servisi aradım, ne yazık ki ürünü artık eleştirebileceğim tek ve önemli husus bu pil mevzusu. Çünkü servis öncelikle ürünü onlara getirmem gerektiğini söyledi, çünkü kendiniz değiştiremiyorsunuz dahası pillerin fiyatı 200 TL ye yakındı. Yani inanamadım neredeyse ürün fiyatının yarısı. Bu nedenle artık Lityum pil kullanan Dyson'a kaydı fikrim.








5 yorum:

  1. Electrolux Süpürgeler çok hoşuma gitmiyor; fakat diğer ürünlerde çok iyi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Şu anda şarjı nasıl ürünün, iki yıldır kullanıyorsunuz sanırım, herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı?

    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldıgım tarihten itibaren 2 sene geçmiş (Ekin 2014) ve pilin değişmesi gerektiği artık aşikâr hâle gelince servisi aradım, ne yazık ki ürünü artık eleştirebileceğim tek ve önemli husus bu pil mevzusu. Çünkü servis öncelikle ürünü onlara getirmem gerektiğini söyledi, çünkü kendiniz değiştiremiyorsunuz dahası pillerin fiyatı 200 TL ye yakındı. Yani inanamadım neredeyse ürün fiyatının yarısı. Bu nedenle artık Lityum pil kullanan Dyson'a kaydı fikrim.

      Sil
  3. Cevabınızı için teşekkür ederim, ileri teknoloji diye ürün pazarlıyorlar, ancak eski teknolojiyle neredeyse aynı , en azından 3 yıl tam randımanlı kullanabilseydiniz çok güzel olurdu, bu kdr yüksek pil fiyatı olmaması gerekir, bu ürünü alacaktım artık almaktan vazgectim

    YanıtlaSil
  4. Benimde iki sene oldu ve şuan şarj doluyor gibi mavi ışık göstergesi yanıyor ama şarj olmuyor pillemi alakalı bir sorun var acaba

    YanıtlaSil